דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים שיעזרו לך לקדם את השם שלך בקהילת השיווק הרשתי 

מאת    [ 20/01/2009 ]

מילים במאמר: 507   [ נצפה 2312 פעמים ]

האינטרנט היום משמש את האפשרות הטובה ביותר ליזמים, בעלי עסקים קטנים ומשווקים רישתיים כדי לבנות ולהגדיל את השם שלהם בשוק.
האינטרנט מכיל אין סוף של הזדמנויות ודרכים כדי להפיץ את המסר שלך ושל העסק שלך לאין סוף של אנשים.
היום אתה יכול להשתמש במאמרים, וידאו, שיווק בקהילות, אי ביי ולבנות אתרים משלך כדי למשוך אליך אנשים ולהפיץ את המסר שלך לכול העולם, רוב השירותים האלה הם בחינם או מאוד מאוד זולים - יחסית לשיווק של עסק רגיל.
אני אוהב לגוון את שיטות השיווק שלי, שיווק דרך מאמרים ווידיאו מייצר לי את המועמדים הכי טובים לעסק שלי, האנשים שאני מושך הם אנשים שכבר מבינים מהו שיווק רשתי, אני לא צריך להסביר להם מה זה ואיך זה עובד, אני ישר מכניס אותם אל הסיסטם שלי והם מתחילים ללמוד איך שיווק אינטרנטי עובד, איך שיווק רשתי עובד מה הם צריכים לעשות בכל צעד כדי להצליח ועוד...
תמיד תייצר שיווק שמלמד את הלקוח או המועמד שלך משהו שיעזור לו להצליח, משהו שיוסיף ערך לחיים שלו ולהצלחה שלו - כמו מה שאתה קורא עכשיו. כאשר אתה מלמד את המועמדים שלך איך להצליח רוב הסיכויים שהם יעריכו אותך ויתפסו אותך בתור אדם מומחה שמבין איך העסק הזה עובד, חלק גדול מהם יתקשרו אליך כדי לשאול אם הם יכולים להצטרף אליך.
כאשר אתה משווק תמיד תכניס לשיווק שלך רוח חיובית ורצון לעזור לאחרים, תראה לאנשים שאתה שם בשבילם, תראה להם שאתה רוצה לעזור להם. אבל אל תגיד להם את זה - תראה להם את זה.
המרשתים הכי גדולים שאני מכיר פשוט שופכים חומר לימודי עתיר ידע וניסיון ששווה אלפי דולרים על המועמדים שלהם ועוד יותר מידע על האנשים שבארגון שלהם. תשאל את עצמך שאלה קטנה, אם אתה היית מקבל ממני היום ספר שילמד אותך כמה שיטות כדי להרוויח רק 200$ בחודש דרך האינטרנט, האם אתה תרגיש שאתה מעריך אותי וסומך על מה שאני אומר לך?
כמובן!
כאשר אתה מספק תוצאות למועמדים שלך, שמביאות להם כסף ועוד בחינם. אין שום דרך שבעולם שהם לא ימליצו על המידע שלך לאנשים אחרים. כאשר אתה תגרום למישהו להגיע לפריצת דרך - הוא יכבד אותך לתמיד ואתה תבנה את השם שלך בשוק בצורה הכי אמינה שיכולה להיות.
יש עוד הרבה שאני יכול לספר לך על שיווק אינטרנטי, אך אחד הדברים הכי חשובים שאתה יכולה לעצמך הוא ליצור לעצמך זהות ואישיות מיוחדת, שתבדיל אותך מאנשים אחרים שנמצאים בנישה שלך. אתה תיצור לעצמך קול מיוחד, אתה תהפוך למנהיג ולאדם שנתפס כפורץ דרך בתעשייה. אדם שאחרים רוצים לשמוע לו וללכת אחריו.
אתה תראה איך המידע שאתה מוסיף לשיווק שלך מקבל יותר ויותר תשומת לב מאנשים, הוא מקבל יותר כניסות ויותר צפיות, אנשים משאירים לך תגובות ומודים לך שחלקת איתם את הידע שלך.
קח היום את הצעד הראשון ותמצא לעצמך מישהו שיודע איך לעבוד באינטרנט ותתחיל את הצעד הראשון שלך בעולם המרתק והרווחי הזה.
האפשרויות הן בלתי מוגבלות, האם אתה הולך לנצל אותן להצלחה שלך?
אלו רק חלק קטן מהטיפים והאסטרטגיות שאתה יכול ללמוד ממני כדי לקדם את העסק שלך, אם אתה רוצה עוד מידע כדי לגלות איך להקים מערכת שיווק שתגרום לאנשים לפנות אליך בקשר לעסק שלך תיכנס לאתר הבא ותקבל שעות של הדרכה ממני בחינם - איך שיווק רשתי עובד



איתמר בן חור הוא יזם ומשווק רשתי אשר משלב את השיווק הרשתי האינטרנטי עם השיטות הישנות כדי ליצור שיטת עבודה שתביא את העסק שלך להצלחה משגשגת, אם אתה רוצה ללמוד יותר כנס ל http://www.howmlmwork.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב